dinsdag 3 december 2013

Weer een weegmomentje....

Hallo allemaal,

Sorry het heeft even geduurd voor ik weer een 
Berichtje te typen had, maar vorige week ging mijn 
Weegmoment niet door en verder was er niet zo
Heel veel te melden eigenlijk....
Maar vanavond ben ik weer wezen wegen en meten :)

En ik kan jullie vertellen dat ik errug blij ben!
In totaal ben ik nu 16,2 kilo kwijt!! Joepie :)
En wat echt heel fijn is is dat mijn BMI weer een punt naar 
beneden is en ook mijn orgaanvet gehalte!!
Zoveel vooruitgang voor mijn gezondheid geeft 
echt een supergevoel!

Nu ben ik echt ruim over de helft heen! 
Nog 11,4 kilo te gaan.
Ik heb vanavond dan ook heerlijk gesport,
net ff een tandje extra gegeven hihi zat vol adrenaline 
geloof ik. Hopelijk kan ik dat gevoel nog ff
vasthouden! Want moeilijke momenten blijf ik houden.

Maar ik ga deze week weer met frisse moed tegemoet!

Liefs Nicole

5 opmerkingen:

  1. Ik kom hier even spieken ....
    Wat goed van je !! Houd vol he.
    Ik heb nog nooit gehoord van dat programma ....
    Ik ga er zo even op klikken.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,
    Wat goed !! ik ben zó blij voor jou dat het zo super gaat en dat er ook echt kilo's af gaan..en dan ook nog lekker sporten, je kent jezelf waarschijnlijk nu al niet meer terug..goed gedaan en...volhouden, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trots op je en helemaal blij. Ik zie je in gedachten al stralen. Tot gauw zonnetje. Liefs lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Trots op je en helemaal blij. Ik zie je in gedachten al stralen. Tot gauw zonnetje. Liefs lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Toppie! Wat een heerlijk gevoel hé!? Ga zo door!!!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen