zaterdag 16 november 2013

Weer dapper door

Hallo allemaal,

Ik heb de smaak weer te pakken hoor!
We gaan weer dapper door!
Ik heb van de week een heerlijk shopdagje gehad.
Samen met mijn man. Lekker naar het Alexandrium
( groot winkelcentrum bij ons in de buurt)
We gingen vast sint inkopen doen.
Maar ik wilde mezelf ook nog belonen....nou dat heb
ik gedaan! We kwamen de winkel oil en vinegear tegen, en daar
heb ik heerlijk een olijfolie met basilicum meegenomen en een
klein flesje balsamicoazijn. Dus dat was smullen in mijn salades :)

Later kwamen we nog een schattig winkeltje tegen Snuis!
Snuisteren en snuisterijen. Alleen de naam is al leuk.
Laten ze daar nou lekker theetjes hebben en laat ik nou een  ongelooflijke
Theeleut zijn :) wat was het gezellig en leuk.
Ik heb heerlijk genoten van die dag en gelijk energie op gedaan
om weer verder te kunnen.
O enne de sintinkopen zijn ook geslaagd !!

Voor nu wens ik iedereen een heerlijk weekend toe.

Liefs Nicole

1 opmerking:

  1. Oooo wat heerlijk om even in van zulke winkeltjes te kunnen "snuisteren"......
    En wat een leuk kadoo heb je voor jezelf gekocht! leuk en lekker!
    Heerlijk genoten dus! Fijn!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen