maandag 11 november 2013

spannend....

hallo allemaal,

morgen heb ik weer een weegmoment afgesproken...
Ik vind het deze keer wel heel spannend hoor.
Mijn magische grens is namelijk heel dichtbij.
Sinds mijn 18de heb ik namelijk niet onder de 95 kilo
gewogen. Ik ben wel eerder tot die 95 gekomen....
de eerste keer voor mijn zwangerschap en een keer erna, maar
toen begon mijn schildklier niet meer mee te werken.
en door de frustatie daarvan kwamen we op het gewicht
waar ik mee begonnen ben met dit programma.
Dus ik denk dat jullie wel snappen dat ik NU heel graag
daaronder wil komen.

Maar de spanning en de verleiding werd me
van het weekend toch ff te veel en ben ik gezwicht
voor een paar chippies die mijn zoon niet op kon....
heerlijk waren ze, maar 'snachts had ik al spijt....
vreselijk last van mijn maag en gelijk het zuur.
Dus de volgende keer kan ik ze hopelijk wat makkelijker
laten staan!!!

Ik heb trouwens geroepen dat als ik onder de grens ga komen
dat ik de vlag uit ga hangen :) dus kom van de week
weer ff kijken of hij uithangt.

liefs Nicole

1 opmerking:

  1. Wow spannuuuuuuund ben heel benieuwd!
    De rest ging ook goed dus nu ook vast wel!
    Veel succes morgen.....we horen het wel he!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen