zondag 24 november 2013

Belonen?

Goedemorgen allemaal,

Wat fijn dat er zoveel mensen me steunen in mijn strijd!
Dankjulliewel voor de reacties hier en op fb en in real life!
Ze geven me soms net dat zetje wat ik weer ff nodig heb.

Zo liep ik gisteren lekker over ons winkelcentrum en overal
zie je de lekkere dingen liggen en je staren je soms ook echt
aan! Maar ik wil niks!!! Toch nam ik wat mee....en NEE!
niet voor mezelf, maar voor in de schoen van mijn zoon voor
komende week.
Ook had ik samen met mijn zoon cupcakes gemaakt en versierd
met marsepein, ook dáár heb ik zelf niets van genomen!
Ik vond mezelf wel heel sterk dus dacht ik gelijk
hoe ik mezelf zou belonen.....Maarja om daar nou ook weer geld
aan ik te geven....het is al zo'n dure maand.
Ik besloot om mijn eigen kledingkast eens t doorzoeken.
En wat een feestje is dat geworden! Er ligt nu een enorme stapel
met kleding naast wat me echt veeeeel te groot is :)
Geeft echt een heerlijk gevoel. En......ik waagde me eraan om
die ene spijkerbroek weer te passen die ik ooit (lang geleden) aan
kon....en wat denk je? Hahaha zo lekker heeft ie nog nooit
gezeten :)
Soms is een beloning dus gewoon binnen handbereik!

En nu maár wel gaan sparen zodat ik volgend jaar eens
lekker een keertje kan gaan shoppen want als ik zo
nog even doorga, kan ik binnenkort niet veel meer aan...

Fijne zondag iedereen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten